środa, 22 sierpnia 2012

"Praktyczna refleksologia...", W. Budzanowska-Bratko


Refleksologia wkroczyła w moje życie zupełnie przypadkiem. Słyszałam wprawdzie wcześniej o akupresurze, wiedziałam na czym mniej więcej polega, ale nie pogłębiałam zbytnio o niej swojej wiedzy. Do czasu. Mój „pęd” do wiedzy zmotywowały oczywiście kłopoty ze zdrowiem. Na tyle, że przeszłam szkolenie w tym kierunku. Dlatego nikogo nie powinno zdziwić, że gdy tylko udaje mi się zdobyć jakąś pozycję dotyczącą tej wiedzy, staram się ją przeczytać. Tak też było z książką Wandy Budzanowskiej-Bratko, założycielki Polskiego Instytutu Refleksologii. Ma ona długoletnie doświadczenie pracy w tym zawodzie i z uporem „wołu” dąży do rozpropagowania go w Polsce. Jednym ze sposobów zdobywania „wyznawców” jest oczywiście słowo pisane. I nic tak nie przekonuje jak konkretne przykłady wyzdrowień czy choćby poprawy zdrowia. A tych autorka nie szczędzi w swojej książce. Jeżeli więc kogoś interesują niekonwencjonalne sposoby „szukania zdrowia”, albo po prostu ma otwarty umysł na niecodzienne rozwiązania, to warto by sobie poczytał tę lekturę. Nie musi go przekonać, ale na pewno zmusi do myślenia.

·         Wanda Budzanowska-Bratko, Praktyczna refleksologia drogą do zdrowia, Polski Instytut Refleksologii, 2008

2 komentarze: