wtorek, 22 kwietnia 2014

"Jabłoń w ogrodzie morze jest blisko" M. Braunek



obrazek ze strony

Jakże do mnie trafiają słowa pozytywnych, myślących ludzi. Od razu człowiek czuje się lepiej. Dlatego jestem zachwycona wywiadem, przeprowadzonym przez Artura Cieślara z Małgorzatą Braunek, w którym tych słów było mnóstwo.

Portret znanej aktorki, jaki wyłania się z rozmowy jest barwny. Pani Braunek opowiada o swoich przemianach duchowych, nie kryje swoich słabości i błędów, nie tworzy fałszywego wrażenia świątobliwej niewiasty. Jest kobietą z krwi i kości, tolerancyjną, uduchowioną, bardzo empatyczną i ciepłą. Kobietą, którą da się lubić i szanować.

Książka bardzo mi się podobała. Wzruszała mnie, bawiła. Podobały mi się również wstawki z piękną, mądrą poezją. Zapewne jeszcze kiedyś do niej wrócę.



Małgorzata Braunek w rozmowie o życiu z Arturem Cieślarem, Jabłoń w ogrodzie morze jest blisko, Wydawnictwo Znak, Kraków 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz